top of page

julia arditi photography

<!-- Google Tag Manager -->
<script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start':
new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0],
j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src=
'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f);
})(window,document,'script','dataLayer','GTM-KFND93F');</script>
<!-- End Google Tag Manager -->

חיפוש
  • תמונת הסופר/תJulia Arditi

צילומי נשיות - האם אני צריכה את זה?

בשנים שאני עוסקת בצילום שמתי לב שנשים מתחלקות לשתי קבוצות מובהקות. הקבוצה הראשונה אלו נשים ששונאות להצטלם, מרגישות אי נוחות מול המצלמה, מחפשות סיבות למה לא לעשות את זה - "אני קודם צריכה להוריד כמה קילו, אני קודם צריכה לעשות טיפול פנים, אני שונאת את עצמי בתמונות, זה סיוט בשבילי להצטלם".

ויש עוד קבוצה - אלו שרוצות להצטלם בכל הזדמנות, מחפשות הזדמנויות כאלו כל הזמן, יודעות לפלרטט עם המצלמה ואומרות לצלמת מה הצד הפוטוגני שלהן ואיך כדאי לצלם אותן.


אתם תגידו - בטח את בתור צלמת מעדיפה את הקבוצה השניה - קלי קלות, הן זורמות איתך. תתפלאו - דווקא אני מרגישה סיפוק גדול כשבאה אליי כזאת "סרבנית" צילומים ואחרי סיישן אומרת לי - וואלה, איזה תמונות יפות יצאו, אני אוהבת את עצמי בתמונות, כמה אני נהניתי בצילומים - בחיים לא חשבתי שאני יכולה להינות מזה!


צילומי נשיות - זו חוויה, חוויה יחודית, מעצימה ומרגשת. המוטו שלי - להראות לכל אישה כמה שהיא יפה ומיוחדת, עם הקמטים שלה, עם עודף המשקל שלה, עם סיפור חיים משלה. במרוץ היום-יומי אנחנו שוכחים לפעמים לתת קרדיט לעצמינו, להתבונן בראי ולראות ולאהוב את מה שאנחנו רואות שם. לכן סיישן נשיות זו הזדמנות נהדרת לעצור, לראות את עצמך מהצד, להתחבר לעצמך ולהבין כמה שאת מיוחדת! ואני כאן לעזור לך בזה באהבה גדולה!



56 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page