top of page

julia arditi photography

<!-- Google Tag Manager -->
<script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start':
new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0],
j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src=
'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f);
})(window,document,'script','dataLayer','GTM-KFND93F');</script>
<!-- End Google Tag Manager -->

חיפוש
  • תמונת הסופר/תJulia Arditi

ובכל זאת - איך לבחור צלם/ת?

אז בשעה טובה החלטתם על סיישן צילומים – אולי זה בוק בת מצווה או סיישן משפחתי או צילומי הריון. יש המון צלמים וצלמות שמציעים את שירותיהם – אז בכל זאת – איך לבחור את האחד/ת?

אתם גולשים באתרים, שואלים את החברים, מפשפשים בפייסבוק או באינסטגרם – על מה חשוב לשים לב?

יש סיכוי (אך לא בהכרח) – שתרצו לבחור לבוק בת מצווה או צילומי הריון צלמת ולא צלם. יש בנות שזה מרגיש להן יותר נוח להיפתח מול אישה, ליצור אוירה יותר אינטימית, מקרבת וחופשית.


סגנון הצילום

תתחברו לסגנון! לכל צלמת יש סגנון משלה. יש צלמות שבונות בסטודיו סטים עמוסי תפאורה, יש כאלו שמצלמות בטבע תמונות נקיות ומינימליסטיות כמעט ללא אביזרים, יש שמצלמות רק בסגנון לייף סטייל. תעברו על תיק העבודות, תראו את התמונות ותחליטו לאיזה סגנון אתם הכי מתחברים.


המלצות

הכי טוב זה לקבל המלצות מחברים או משפחה. ולא – אני לא מדברת על המלצות בסגנון "יש לי חברה והיא מצלמת מדהים" – אלא על המלצות אמיתיות של לקוחות מרוצים שהתנסו בחוויה עם אותה צלמת ויכולים להמליץ עליה בלב שלם.

ועדיין –לא תמיד הסגנון שחברה שלך אהבה יתאים גם לך, תעברו על תיק העבודות ואם זה לא הסגנון שלכם – תמשיכו לחפש, אל תתפשרו.


חיבור עם הצלמת

צילומים זה לא רק התמונות אלא גם החוויה. צריך לבחור בצלמת שתעניק לכם חוויה ותדאג שתרגישו בנוח תהיו מרוצים. חוויה מתחילה משיחת הטלפון עם הצלמת ונגמרת רק כשאתם מקבלים את הבוק או תמונות.


עריכה

גם העריכה זה חלק חשוב מהעניין. כל צלמת עורכת או לא עורכת את התמונות שלה בסגנון שונה. יש כאלו שמוסרות לכם את התמונות כמו שהן, יש כאלו שעורכות תמונות בסגנון ייחודי משלהן. שימו לב לעריכות – האם אתם אוהבים את סגנון העריכה או שזה נראה להם יותר מידי/פחות מידי.


כמה תמונות

ישראלים אוהבים הרבה תמונות, המון תמונות! לא משנה שהתמונות האלו דומות ביניהן, לא משנה שלפימים הן לא כל כך איכותיות, שהן ישכבו במחשב שלכם ורק יתפסו את המקום בדיסק – שיהיה הרבה! ואם נותנים פחות – אנחנו מרגישים שרימו אותנו.

תבדקו את החבילות שצלמות מציעות. יש כאלו שיציעו 200 תמונות ישר מהמצלמה בלי עריכה ויש כאלו שיציעו 50 תמונות אבל מובחרות אחת אחת. זו כבר ההחלטה שלכם – במה לבחור. זכרו – כמות לא תמיד באה ביחד עם האיכות!


מחיר

המחירים בעולם הצילום מאד משתנים. אתם יכולים למצוא חבילת צילום ב200 ₪ ואצל צלמת אחרת חבילה דומה ב1500 ₪. האומנם?

מה כבר ביקשנו – כולו כמה תמונות, למה צריך לשלם מאות ואלפי שקלים על זה?

צילום זה אומנות, צריך לזכור את זה. צלמת מנוסה, עם תיק עבודות עשיר, חווית צילום טובה ותמונות מהממות כנראה לא תהיה זולה. קחו את זה בחשבון ותחפשו צלמת בתקציב שלכם.

שיהיה סיישן מהנה וחווה מוצלחת!

12 צפיות2 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page