top of page

julia arditi photography

<!-- Google Tag Manager -->
<script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start':
new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0],
j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src=
'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f);
})(window,document,'script','dataLayer','GTM-KFND93F');</script>
<!-- End Google Tag Manager -->

חיפוש
  • תמונת הסופר/תJulia Arditi

Sweet sixteen...


כבר לא ילדה אך עדיין לא אישה...


גיל 16 זו תקופה מאוד מבלבלת בחייה של נערה. הדימוי העצמי שלה עדיין לא הושלם במלואו. היא מוצפת בהורמונים וחווה מצבי רוח שמשתנים כל זמן. היא עדיין לא לגמרי עצמאית אבל בטוחה שהיא כן. ישנן הרבה פעמים בהן בנות בגילאי העשרה לא אוהבות את עצמן מספיק, מתביישות בגוף שלהן, לא שלמות עם עצמן.


הצילומים הללו הם יותר מסתם מתנה לנערה. יותר מסתם תמונות. דרך התמונות הנערה יכולה לראות את עצמה במלוא תפארתה, ולהבין שהיא יפה ומיוחדת וכמוה יש רק אחת.


חוץ ממזכרת מקסימה ומרגשת, הצילומים נועדו גם להעלות לנערה את הביטחון העצמי, להראות לה כמה שהיא יפה ומיוחדת, ולגרום לה לאהוב ולהעריך את עצמה מחדש.


צילומי עשרה לא דומים לצילומי בת מצווה למשל. בגילאי העשרה היא כנראה כבר לא מעוניינת בזר פרחים או כתר על הראש או שמלה של נסיכות.

במהלך השנים שבין גיל 12 לגיל 16 האישיות של הנערה מתעצבת ומשתנה, וחשוב להראות את הייחודיות שלה ואת החיבור ל"אני העצמי" של הנערה. זה לא משנה אם אלו יהיו צילומי סטודיו או חוץ, העיקר שהנערה תרגיש טוב עם עצמה, שתרגיש יפה ומשוחררת. בנוסף, אם הנערה לא מרגישה בנוח להצטלם לבדה, ניתן לצרף חברה טובה ולהפוך את הצילומים גם לסיישן חברות.


המטרה שלי היא לגרום לכל נערה להתחבר לעצמה ולהעלות לה את הביטחון העצמי. אני רוצה שכל אחת תבין שהיא מיוחדת במינה ושתאהב את עצמה כמו שהיא.

50 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page