Julia Arditi

7 אפר 20201 דקות

מצלמים ילדים? כמה טיפים פשוטים

עודכן ב: 18 אפר 2020

שמתם לב שלפעמים מסתכלים על תמונות של ילדים ולא מבינים - איך תמונה כה פשוטה ומינימליסטית יכולה להיות כזו יפה, מושכת ונוגעת ללב? התשובה די פשוטה - כשמצלמים #ילדים - צריך לשים לב לילד ולרגשות שלו, על החיוך, על הבעת הפנים ופחות על הסביבה. כמה טיפים פשוטים יעזרו לכם כשתחליטו לצלם את הילד שלכם בעצמכם:

- תתחילו בקטן - #צילום של ילד יושב, הוא מחייך ומסתכל אל המצלמה.

- תוסיפו חלום לפריים - כשילד חולם או חושב על משהו - זה יכול להקפיץ את התמונה בהרבה. תבקשו ממנו להתבונן במשהו שנמצא מחוץ לפריים - תמונה על הקיר, צעצוע על הרצפה וכו'.

- תתעדו #רגשות - תבקשו ממישהו מחוץ לפריים לדבר עם הילד, לבדר ולהצחיק אותו - בזמן הזה יצאו לכם תמונות טבעיות ונהדרות שתופסות בדיוק את הרגעים שאתם רוצים להביע בתמונה.

- העיניים מדברות. בטח ראיתם תמונות בהן הדגש הוא על העיניים של הילד. זה מושך את העין של הצופה ונדמה שלא רואים בתמונה כלום חוץ מהעיניים. איך עושים זאת? תבקשו מהילד להסתכל ישר למצלמה, תגידו לו שככה הוא יראה את העין שלכם. ברוב המקרים זה עובד ותצליחו לתפוס את המבט הקסום שכולם רוצים בתמונה.

- תהיו קשובים, תתבוננו בילד שלכם. כל מבט, כל חיוך או הבעת פנים יכולה להיות הרגע שרציתם לתעד. תתרכזו ברגשות של הילד וכך תשיגו תמונות מקסימות ומיוחדות.

אל תפחדו לנסות - מקרוב ומרחוק, מנקודות מבט שונות, תנסו דברים חדשים וככה תקבלו תוצאות נפלאות ומזכרת על רגעים יפים.

    405
    7